Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Najczęściej zadawane pytania
1. Czy zamówione produkty mogą zostać zapakowane na prezent?
Tak, produkty mogą zostać zapakowane w opakowania ozdobne. Podczas realizacji zamówienia prosimy, aby w kroku 4 – WYSYŁKA zaznaczyć opcję „PREZENT”. Zostanie doliczona opłata 5zł.

2. Jaki jest czas na dokonanie płatności za złożone zamówienie?
Prosimy o opłacanie zamówień do 7 dni kalendarzowych. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

3. Jak można dokonać zwrotu produktów zakupionych w sklepie online?
Zwrotu produktów można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu i wysłanie go wraz z paragonem i zwracanymi produktami na adres Sunbarrel ul. Ostrowskiego 13B, 53-238 Wrocław. Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do punktu odbiorów (np. paczkomat, PwR). Koszt zwrotu ponosi Kupujący.

4. Kiedy zostanie dostarczone moje zamówienie?
Czas dostarczenia zamówienia zależy od wybranego przewoźnika. Dokładamy największych starań, aby jak najszybciej wysyłać zamówienia.
• Kurier DPD 1-2 dni robocze
• Paczkomaty InPost 2-3 dni robocze
• Paczka w Ruchu 3-4 dni robocze

5. Czy mogę modyfikować lub anulować zamówienie?
Jeśli chcesz, aby Twoje zamówienie zostało anulowane lub zmodyfikowane, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami.

6. Czy można zmienić metodę płatności po dokonaniu zamówienia?
Niestety nie, prosimy o rozważne wybieranie formy płatności podczas realizacji zamówienia.

7. Jak można wykorzystać kod rabatowy?
Jeśli posiadasz kod rabatowy wpisz go w odpowiednim miejscu w koszyku.

8. Czy produkty dodane do koszyka są zarezerwowane?
Niestety nie. Dodanie produktów do koszyka nie oznacza ich rezerwacji.

9. Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?
Prosimy o kontakt mailowy w celu wysłania numeru przesyłki.

10. Jak mogę otrzymać fakturę VAT?
Jeśli chcesz otrzymać FV VAT za zakupiony towar, poinformuj nas o tym w formularzu dostępnym podczas realizacji zamówienia (krok 3) - w przeciwnym wypadku FV nie zostanie wystawiona.

11. Jakie są metody dostawy?
Na chwilę obecną oferujemy następujące formy dostawy:
• Kurier DPD (przedpłata) -> 14 zł
• Kurier DPD (pobranie) -> 16 zł
• Paczkomaty InPost (przedpłata) -> 13 zł
• Paczka w Ruchu -> 8,49 zł
• Odbiór Osobisty -> 0 zł

12. Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
Jeśli chcesz, aby zamówienie zostało wysłane poza granice Polski prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny przed rozpoczęciem zakupów.

13. Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności poprzez PayU?
Jeśli Twoja płatność PayU nie przeszła pomyślnie, prosimy o kontakt z nami. Są dwie możliwości:
• Anulujemy zamówienie z błędną płatnością, a Ty zamówisz produkty jeszcze raz.
• Poprosimy Cię o dokonanie tradycyjnego przelewu bankowego za zamówienie.

14. Czy można zamówić produkt niedostępny na stronie?
Niestety, ale nie mamy możliwości domówienia towaru niedostępnego na stronie. Po każdej dostawie aktualizujemy stany.

15. Co w przypadku, gdy dany kod rabatowy nie działa?
Jeśli nie działa kod rabatowy, prosimy o kontakt z nami. Możliwe, że okres ważności danego bonu się skończył.

16. W jakim terminie mogę dokonać zwrotu / wymiany towaru?
Przyjmujemy zwroty i wymiany w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia klientowi przesyłki.

17. Jak postąpić w przypadku, gdy nie otrzymałem dokumentu zwrotu?
Dokument zwrotu jest dostępny pod tym linkiem: https://sunbarrel.pl/pl/content/1-polityka-zwrotow

18. W jaki sposób dokonać wymiany?
Wymiany towaru można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o informację mailową, na jaki towar będzie wymiana, tak abyśmy mogli go odłożyć.

19. W jakim przypadku zwrot może zostać odrzucony?
Zwrot nie będzie uwzględniony, jeśli w odesłanym formularzu zwrotu data odstąpienia od umowy przekroczy 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki lub jeśli towar będzie nosił ślady
użytkowania (zabrudzenia, zepsute opakowanie, brak oryginalnej metki itp.)

20. Jak zareklamować produkt?
W razie stwierdzenia niezgodności Produktu z umową, Klient jest zobowiązany odesłać reklamowany towar na adres: Sunbarrel ul. Ostrowskiego 13B, 53-238 Wrocław, wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym na stronie: http://sunbarrel.pl/upload/sb_reklamacje.pdf. Nie przyjmujemy reklamacji wysłanych do punktu odbiorów (np. paczkomat, PwR)). Koszt wysyłki ponosi Kupujący.

21. Czy konieczne jest założenie konta przed złożeniem zamówienia?
Tak, tylko zarejestrowani klienci mogą robić zakupy w Naszym Sklepie.

22. W jaki sposób założyć konto w sklepie?
Strona logowania/zakładania konta znajduje się pod tym linkiem: https://sunbarrel.pl/pl/logowanie?back=my-account

23. Co w przypadku, gdy nie pamiętam hasła?
W takim przypadku prosimy o wejście w link „Nie pamiętasz hasła?”. Znajduje się on pod okienkiem logowania.

24. W jakim czasie i w jaki sposób nastąpi zwrot środków?
Zwracamy środki niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

25. Zamówienie jest niekompletne – co można zrobić w tej sytuacji?
Jeśli zamówienie zawiera braki, prosimy o kontakt z nami. Wyjaśnimy zaistniałą sytuację.

26. Produkt niezgodny z zamówieniem – co można zrobić w tej sytuacji?
Jeśli produkt nie jest zgodny z zamówieniem, prosimy o kontakt z nami. Wyjaśnimy zaistniałą sytuację.

27. Otrzymano nie swoje zamówienie – co można z tym zrobić?
Jeśli otrzymali Państwo nie swoje zamówienie, prosimy o kontakt z nami.

28. Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymana przesyłka jest uszkodzona?
Jeśli przesyłka w momencie odbioru jest uszkodzona prosimy o:
• Kurier DPD - Spisanie protokołu szkody u kuriera (jeśli przyjmiecie Państwo od kuriera uszkodzoną przesyłkę, bez spisania protokołu szkody, nie będziemy mogli dochodzić praw u przewoźnika – wina nie leży po stronie sklepu lecz przewoźnika).
• Paczkomat Inpost – Jeśli podczas odbierania przesyłki z paczkomatu będą widoczne uszkodzenia prosimy zgłaszać to bezpośrednio przy Paczkomacie, z którego odbierana jest przesyłka poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.
Prosimy również o kontakt z nami i zgłoszenie nam zaistniałej sytuacji.

29. Nie jestem pewna/pewny, który rozmiar kupić – co powinnam/powinienem zrobić?
Prosimy o zapoznanie się z tabelą rozmiarów, lub o kontakt z nami. Pomożemy w doborze odpowiedniego rozmiaru.

30. Jak często pojawiają się nowości na stronie / w sklepie stacjonarnym?
O nowościach informujemy zawsze na swoich kanałach Social Media. Nowe Kolekcje Funkita, Funky Trunks, FUNKY pojawiają się 3-4 razy w roku, Arena 2 razy w roku.

31. Czy produkt, który widzę na zdjęciu odpowiada produktowi, który otrzymam?
Tak. Należy jednak pamiętać, że zdjęcia produktowe mogą nie do końca odzwierciedlać faktyczną kolorystykę towarów – zależy to od ustawień monitora.

32. Jak prać stroje? 
Zalecamy pranie ręczne, jednak producent dopuszcza pranie delikatne, max. 40 stopni, nie wybielać, nie prasować

33. Jakie rozmiary miseczek są dostępne w ofercie?
Prosimy o zapoznanie się z tabelami rozmiarów – nasze stroje nie posiadają rozmiarówki podanej w miseczkach.

34. Czy mogę kupić górę od jednego dwuczęściowego stroju, a dół od innego?
Tak, damskie stroje dwuczęściowe można kompletować według własnego uznania. Dziewczęce stroje dwuczęściowe są sprzedawane jako komplety – brak możliwości mieszania dół/góra.

35. Czy mogę kupić samą górę lub dół?
Jeśli chodzi o damskie stroje dwuczęściowe – TAK, jeśli chodzi o dziewczęce stroje dwuczęściowe – NIE.

36. Czy mogę kupić inny rozmiar góry od stroju i inny rozmiar dołu?
Jeśli chodzi o damskie stroje dwuczęściowe – TAK, jeśli chodzi o dziewczęce stroje dwuczęściowe – NIE.

37. Jak określić swój rozmiar?
Prosimy o zapoznanie się z dostępnymi tabelami rozmiarów.

38. Czy stroje mają regulowane ramiączka?
Tylko niektóre modele. Większość strojów treningowych nie posiada regulowanych ramiączek.

39. Mam figurę „gruszki, klepsydry” itd. Czy znajdę strój dla siebie?
W swojej ofercie posiadamy przeróżne kroje strojów, na pewno znajdziesz coś dla siebie. Polecamy również możliwość przymierzenia strojów w sklepie stacjonarnym.

40. Czy stroje farbują lub blakną?
Wszystkie stroje Funkita i Funky Trunks są uszyte z nowoczesnego włoskiego materiału C-Infinity. Odporność na chlor sprawia, że materiał nie niszczy się nawet podczas intensywnej eksploatacji, dzięki czemu strój charakteryzuje się długą żywotnością. Odporność na działanie promieni UV to z kolei gwarancja tego, że kolory pozostaną żywe i atrakcyjne

41. Jak odpowiednio dobrać rozmiar – jak się mierzyć?
Zapoznaj się z naszymi tabelami rozmiarów – jest tam podane które dokładnie partie ciała mierzyć.

Koszyk 0 Mój koszyk

Brak produktów

Darmowa Dostawa! Dostawa
0,00 zł Razem

Sprawdź

Follow us on Facebook